Vše o nákupu na 
Vážení zákazníci, snažíme se dělat maximum pro váš bezpečný a pohodlný nákup. Pokud vám některé informace v přehledu chybí nebo nejsou dost jasné, napište nám prosím na jan@golfiq.cz, co můžeme vylepšit. Děkujeme!
Obsah stránky
- Sídlo a provozona společnosti
- Doba dodání objednávky
- Možnosti dopravy a platby
- Výměna zboží
- Vrácení zboží
- Reklamace
- Obchodní podmínky
-----
Provozovna Golfiq.cz
- Na Havírně 474, 747 64 Velká Polom
- Po telefonické nebo e-mailové domluvě si je zde možné osobně vyzvednout nebo prohlédnout nabízené produkty.
- Na provozovnu zasílejte reklamace nebo vrátky zboží.
-----
Administrativní sídlo společnosti
-----
Doba dodání objednávky
1) Položky skladem na provozovně doručíme druhý pracovní den
- Produkty označené tímto obrázkem (viz výše) doručíme druhý pracovní den.
- Platí pro objednávky vytvořené do 13:00.
2) Položky skladem doručíme do 2-3 pracovních dní
- Objednané zboží skladem obratem stáhneme z externího skladu (mimo provozovnu) k nám na provozovnu a připravíme k expedici.
- Zásilku zpravidla druhý pracovní den po vytvoření objednávky.
3) Položky skladem u dodavatele doručíme do 3-5 pracovních dní
- Zboží odchází ze skladu dodavatele po vytvoření objednávky.
- Po doručení zboží na provozovnu obratem expedujeme k zákazníkovi.
*Pravdivá informace o doručení zboží je uvedena v detailu každého produktu pod tlačítkem koupit a také v nákupním košíku. Viz obrázek.
-----
Možnosti dopravy a platby
Detailní informace jsou uvedeny na této stránce.
Objednávku lze zaplatit:
- Kartou při vytvoření objednávky (Platba je zabezpečna platební bránou ComGate)
- Dobírkou - hotově nebo kartou při převzetí zboží
- Převodem na bankovní účet
- Proforma faktura (pro podnikatele)
Základní srovnání dopravců:
Objednávku lze vyzvednout také osobně na provozovně: Na Havírně 474, 747 64 Velká Polom, zde je platba možná pouze hotově!
-----
Výměna zboží
Zboží měníme zdarma a jednoduše ve třech krocích.
- Stačí nás pouze kontaktovat na +420 602 714 531 nebo e-mailem na info@golfiq.cz a vše zařídíme za vás!
- Kurýr doručí nové zboží k vám domů nebo do práce.
- Zároveň odveze původní.
- Vy nemusíte na poštu a tato služba je ZDARMA!
-----
Vrácení zboží
Vrácení zboží se řídí dle občanského zákoníku ČR a také dle našich OP. Základní postup je:
- Zboží je třeba zaslat zpět na provozovnu: Na Havírně 474, 747 64 Velká Polom (na základě osobní domluvy lze dobu 14 dní prodloužit) - musíte nás však informovat předem!
- Zboží musí být řádně zabaleno včetně visaček a původního obalu a nesmí jevit známky používání.
- Ke zboží přiložte průvodní dopis s číslem účtu, na který máme vrátit peníze.
- Po přijetí zboží na provozovnu (a ověření, zda je vše v pořádku) obratem zadáme v bance příkaz na vrácení peněz.
Pokud si nepřejete jít na poštu se zásilkou, můžete si u nás objednat kurýra, který zboží vyzvedne. Cena této služby je 100 Kč.
Vyzvednutí zásilky objednejte na: +420 602 714 531 nebo e-mailem na info@golfiq.cz
-----
Reklamace
Vrácení zboží se řídí dle občanského zákoníku ČR a také dle našich OP. Základní postup je:
- Stáhnout a vyplnit reklamační list zde: reklamační list ke stažení
- Zboží s vyplněným reklamačním listem zaslat na provozovnu: Na Havírně 474, 747 64 Velká Polom
- Zboží dobře zabalte před poškozením. (Dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.)
- Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
- O přijetí zboží do reklamace budete informováni mailem.
- Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.
-----
Obchodní podmínky
Jsme držitelem certifikátu dTest obchodních podmínek. Detailní znění OP najdete na tomto odkazu.